Кошик
811 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (18.06).

Раз’еми, перехідники, корпуси, електрофурнітура, системи прокладки кабельных мереж
+380 (67) 306-72-75
+380 (95) 430-14-16
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право повернути та/або обміняти товар як належної, так і неналежної якості. Звертаємо Вашу увагу, що наша компанія не несе відповідальності за ризики пошкодження (втрати) посилки поштовою службою чи іншою компанією-перевізником. Наполегливо просимо Вас при отриманні уважно звірити вміст посилки відповідно до Вашого замовлення (номенклатура, кількість, цілісність товару тощо) в присутності відповідальної особи компанії, яка здійснила доставку. У іншому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити в обміні та/або поверненні товару чи компенсації його вартості. Який товар підлягає обміну: • Товар, у котрого є чек або підтвердження оплати; • Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; • Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару належної якості: • Повідомити про намір повернути оплачений товар у будь який зручний для Вас спосіб; • Повідомити № декларації відправленої посилки; • Вартість послуги перевізників обов’язково сплачується відправником; • Фізичним особам необхідно надати інформацію для повернення коштів (№ банківської картки, грошовий переказ через Нову Пошту тощо); • Юридичним особам необхідно відправити офіційного листа на повернення коштів; • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Процедура повернення товару неналежної якості: • Повідомити про намір повернути оплачений товар у будь який зручний для Вас спосіб; • Повідомити № декларації відправленої посилки; • Фізичним особам необхідно надати інформацію для повернення коштів (№ банківської картки, грошовий переказ через Нову Пошту тощо); • Юридичним особам необхідно відправити офіційного листа на повернення коштів; • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар; • Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або на адресу: 04116 м. Київ, проспект Перемоги, 30. Просимо ще раз звернути увагу: • Повернення коштів здійснюється після отримання товару; • Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти; • Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner